Uncategorized Archive

Perdarahan ketika Hamil

Mengalami pendarahan ketika hamil sesuatu perkara yang cukup merisaukan. Pelbagai persoalan pasti muncul dalam benak mereka. Persoalan utama adakah bayi selamat? Siapa yang tak risau jika tiba-tiba asyik bleeding kan. Berhadapan dengan pendarahan ini, ibu hamil harus mengenal pasti warna darah yang keluar. Jika ...Read More

Sembelit di kalangan Kanak-Kanak

Apabila anak-anak menghidap sembelit. Pasti ibu bapa pening kepala. Jumpa doktor sana sini,tapi hanya diberikan ubat cucuk punggung. dan sembelit itu masih terjadi berulang-ulang. Takkan nak bergantung pada ubat cucuk punggung tue je kan?  Antara tanda-tanda bayi atau kanak-kanak itu sembelit ialah, mereka menangis ...Read More

Nak Jadi Ahli Shaklee

Hi!  Assalamualaikum! Sekarang dah jadi macam fenomena Shaklee pula yea. Semakin ramai pengguna Shaklee dan semakin ramai orang yang berdaftar sebagai Ahli Shaklee. So macam mana nak jadi ahli Shaklee yea? umpama mcm nie, beratur orang nak jadi ahli shaklee tau! Ok kat sini ...Read More
error: Content is protected !!