Uncategorized Archive

Perdarahan ketika Hamil

Mengalami pendarahan ketika hamil sesuatu perkara yang cukup merisaukan. Pelbagai persoalan pasti muncul dalam benak mereka. Persoalan utama adakah bayi selamat? Siapa yang tak risau jika tiba-tiba asyik bleeding kan. Berhadapan dengan pendarahan ini, ibu hamil harus mengenal pasti warna darah yang keluar. Jika ...Read More

Rahim Terbalik jejas Kehamilan?

Q: Saya pernah mengalami keguguran ketika usia janin baru mencecah tiga bulan. Manakala ukuran kandungan saya hanya 4mm. Doktor menasihatkan saya melakukan D&C. Selepas enam bulan saya gagal hamil lagi dan mendapati saya mengalami rahim terbalik. Apakah rawatan yang perlu saya ikuti. Benarkah saya ...Read More

Kekarutan di dalam Shaklee!

Entry ini adalah kesinambungan kepada entry menyesalnya join Shaklee! Kenapa tajuk saya kekarutan?? Kekarutan akan berlaku jika anda salah memilih! Jika tidak anda akan BENAR BENAR menyesal! .  Nak join ahli Shaklee, wajib ada upline @ penaja @ sponsor, dan nak pilih siapa tue? Ok ...Read More

Sembelit di kalangan Kanak-Kanak

Apabila anak-anak menghidap sembelit. Pasti ibu bapa pening kepala. Jumpa doktor sana sini,tapi hanya diberikan ubat cucuk punggung. dan sembelit itu masih terjadi berulang-ulang. Takkan nak bergantung pada ubat cucuk punggung tue je kan?  Antara tanda-tanda bayi atau kanak-kanak itu sembelit ialah, mereka menangis ...Read More

Nak Jadi Ahli Shaklee

Hi!  Assalamualaikum! Sekarang dah jadi macam fenomena Shaklee pula yea. Semakin ramai pengguna Shaklee dan semakin ramai orang yang berdaftar sebagai Ahli Shaklee. So macam mana nak jadi ahli Shaklee yea? umpama mcm nie, beratur orang nak jadi ahli shaklee tau! Ok kat sini ...Read More
WhatsApp Effa di sini!