Kisah Kable Tepon je pun.. Koman Sangat kabel Iphone kan?

*Mahal, tapi LAKU*
Nampak tak?
Tulisan resit ni?
Yang nampak warranty 1 tahun je kan.. 😆

 


Kalau amatkan betul2 nampak lagi tulisan dia walaupun kaburrrr..


Ni resit saya beli kabel Remax iphone.. kabel tak ori ala2 remax dah dekat 10 biji dah kot beli, tapi seminggu paling lama bertahan 😆😆


Kabel ori iphone? Beli gak setahun 1-2 kali, tapi hancuq sediaaaa.. 😂 koman sunggguh kabel iphone. Hahaha. ni pun tunggu hancuq, tapi masih boleh digunakan.. Nak jadi cerita tahun lepas 2016 bulan 5 ahkak lupa bawak kabel. So beli lah kabel kat Sunway Carnival penang ni. Hat tak ori tak dak juai wehh situ.. tak jumpa pun 😂 So terbeli lah kabel ori Remax. Yang bestnya warranty setahun.. kalau tak detect, tak boleh guna, bawak mai resit, dia ganti yang baru.. So al kisahnya bulan depan genap setahun dah kabel tue..

Kadang2 OK, kadang2 KO . Haahahahaa.. Bawak p tadi.. tanpa banyak soal, depa bagi kabel yang baru terusss, tapi lagi canggih sebab ada dua kepala cas.. haaaaa.. Rezeki lah.. sempat tukar sebelum abes warranty.. Btw yang warranty 2 tahun pun ada, tapi harga lgi tinggi lah dari yang warranty 1 tahun.. Btw orang tak kesah bayar mahal kalau produk bagus, warranty tue benar… dan mudah nak claim.. Sama macam Vivix lah.. mahal RM475, tapi orang beli wehh.. nak jimat harga murah mai jadi ahli mai..
Orang beli kerana nilainya.. kann kannn… Mahal pun laku. Nak cerita. Kabel ni mahai pun orang beli. Sama gak Vivix.

Kisah kabel tepon Je pon. 😝

k baiii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!