Boleh ke bawa Baby ke Kubur

Assalamualaikum.

Pagi-pagi ni semangat budak2 ni bangun awal.. Dah janji nak bawa makan roti canai dekat pekan Gurun.

Yea yea tak elok untuk kesihatan. Sekali sekala tak pa kot cheat 😝😝 hahaha

Adam makan dua biji tau. Damia hampir sebiji makan. Saya? Rahsia. 😂😂😂

 

 

Lepas makan roti canai kami melawat kubur arwah maktok suami. Saya dan aiman dan Damia, duduk dalam kereta je.

Hmm risau pe2 lah, budak kecil kan badan tak kuat. Takut juga. I is kolot sikit. Risau. Besar sikit macam abg adam tak pe dah kot. Adam ikot je ke kubur tadi..

Aiman dan damia mmg tak pergi lagi kubur tok ayah depa di alor setar. Adam, dia tengok sendiri proses pengkebumian tok ayah dia. Sebab tu bila tanya, dia tau tok ayah dia di mana. Dia akan jawab di “dalam”..

So korang, bawa anak kecik g kubur tak? Jom la kongsi pendapat.

Nukilan,
Mama cun
😝


Posted using BlogPress from my iPhone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!