Supplement Terbaik untuk Warga Tua

Assalamualaikum..

Bila dah tua ni. Macam macam penyakit datang. Terutama bila usia dah meningkat ke 4 series ke mulalah, darah tinggi, kolestrol, sakit jantung datang menyinggah.

vitamin untuk warga emas

Bila makan tak jaga lagi la. Kolestrol naik, bacaan gula naik. Macam2 naik. Berat badan naik. Lutut dan sendi pun mula sakit- sakit menampung berat badan yang berlebihan.

Kadang-kadang bukan kita tak nak bagi supplement kat mak ayah kita. Tapi ada juga mak ayah yang tak suka ambil pil banyak banyak ni. Dah la ubat pun dah pill, nak tambah pill untuk supplement, lagi tak mau la depa.

Tambahan pula bila ambil supplement, kena minum air kosong banyak. Ada mak ayah tak nak minum air banyak sebab malas nak ulang alik kencing kat tandas. Hehe.

Mujur lah ada Vivix. Vivix kalau air kurang pun tak pe. Saya memang sarankan Vivix pada anak-anak yang nak bagi supplement pada mak ayah masing-masing. Atau kalau anda sendiri yang nak ambil supplement, tapi malas nak menelan pil pil ni ambil Vivix ni memang elok sangat lah.

Yang bestnya Vivix ni memang merangkumi untuk seluruh badan. Dari hujung rambut ke hujung kaki.

Bagaimana Vivix membantu kesihatan anda atau ibu bapa anda?

1. Memperbaiki DNA.

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Shaklee_Vivix_Cell_Defense

2. Memperbaiki tenaga sel.

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.

Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

All in one kan? Dan Vivix ni memang sangat terkenal untuk merawat penyakit kronik, seperti sakit jantung, darah tinggi, kanser, buah pinggang, tumor dan macam2 lagi.

 

vivix-bottle

 

Testimoni Vivix yang telah berikan kepada Ibu Bapa Masing -masing

 

vivix untuk ayah

 

 

vivix untuk mak

TESTIMONI IBU
=============

“Happy sangat Bila Boleh beri kesihatan pada mak..

Mak mengalami masalah katarak mata kedua belah menyebabkan penglihatan mak kurang jelas.. Takut Nak menjalini katarak mata saya belikan mak Vivix Shaklee pada 08.02.16

Alhamdulillah mak baru Minum 1/2 botol Vivix , nampak perubahan mata mak terutama sebelah kiri yang bebas dari katarak tersebut.

Bukan Itu Sahaja, mak juga mengalami masalah lutut, Kini lutut mak semakin ok Dan mak tak perlu Kan painkiller untuk hilangkan sakit lutut mak..80% tak bergantung ubatan sentetik.BEBAS KIMIA.

Badan mak pun semakin ringan nak bergerak.

Happy sangat, InshaAllah berbakti pada orang tua adalah satu nikmat yang sangat membahagiakan seorang Anak..

 

Kalau korang nak bagi dekat mak ayah atau saudara yang perlu saya bantu, boleh segera hubungi saya dengan whatsapp saya di 0195738234 Effa 🙂

 

Jika anda ingin membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda boleh terus membuat pembelian dengan menekan gambar di bawah tau! Atau jika rasa susah.. Terus ja whatsapp/sms saya di 0195738234

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=842424a1d0595b76ec4fa03c46e8d755

❤ Anda mungkin tak tahu yang Surirumah pun boleh jadi JUTAWAN!

❤  Teruja sungguh bila dapat tahu banyak Kelebihan Jadi Ahli Shaklee!

❤ Dan yang paling best yang korang mungkin tak tahu, Business Shaklee ini boleh diwarisi tau!

Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi!
Your Shaklee Independent Distributor
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : Ourlovebonding
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!