Jantung dah tak Sakit Selepas Ambil Vivix!

Assalamualaikum..

Kali ini saya nak bercerita tentang sakit jantung. Sakit jantung adalah salah satu penyakit yang boleh membawa maut tauu.. Sakit jantung ni ada beberapa punca yang boleh membuatkan boleh kena serangan jantung.

ubat sakit jantung

Punca Penyakit Jantung

Antara punca penyakit jantung adalah:

  • Usia 35 tahun ke atas – Apa bila kita meningkat umur 35 ke atas, kita lebih berisiko untuk mendapat penyakit jantung. dan wanita yang menopous berisiko tinggi mendapat penyakit jantung
  • Kolestrol berlebihan- Kolestrol yang berlebihan juga punca kepada penyakit jantung. Sebab tu lah makan kena jaga. Kolestrol ni stroke, darah tinggi semua boleh jadi.
  • Tekanan Darah Tinggi – Bila tekanan darah tinggi, risiko juga nak dapat penyakit jantung juga tau. Tekanan darah tinggi menggalakkan penyempitan salur darah dan jantung terpaksa mengepam lebih kuat. Lebih tinggi tekanan darah tinggi lebih besar risiko serangan sakit jantung
  • Tabiat Merokok – ha ni tag sikit kat suami or ayah yang merokok. Asap rokok mempercepatkan pembekuan darah. Merokok ni peluang nak sakit jantung tersangat lah cerah. Bukan peluang yang baik jadi kena cepat-cepat tinggalkan.
  • Tekanan Tinggi (Stress) – Stress boleh kena sakit jantung? haaa itulah hakikatnya. Jadi kalau stress tu berpada-pada. Bawa bertenang, bercuti. Jangan pikir sangat. Relax, kembali pada Allah yea.
  • Lemak dalam tubuh berlebihan – Gemuk is NOT AWESOME! Nak kurus bukan saja sebab nak segak bergaya, tapi sebab nak sihat! ukur lilit pinggang lebih 80cm berisiko tinggi mendapat sakit jantung. Makan makanan tinggi kandungan lemak lak tu.
  • Kurang Bersenam – Pengaliran darah ke jantung tidak begitu lancar. Jantung menjadi lemah
  • Diabetes Melitus atau Penyakit kencing manis

Pembedahan Pintasan Jantung BYPASS, Berisiko atau tidak?

 

Salah satu cara merawat sakit jantung adalah membuat pembedahan bypass. Tapi selepas buat pembedahan pintasan jantung ada risikonya. Antaranya risikonya adalah complication. Contohnya jangkitan dekat luka dada, hilang ingatan atau susah nak berfikir secara clear dalam, buah pinggang rosak, stroke dengan heart attack. Semua benda ada risiko. Tapi kalau tak buat pon risiko lebih tinggi nak dapat banyak sakit yang lain.

Pesakit jantung yang melalui pembedahan pintasan sangat perlukan supplement untuk memulihkan kembali badan dan jantung.

Saya sangat sarankan Vivix dan Omega Guard untuk pesakit jantung yang baru lepas buat pembedahan pintasan jantung atau ada masalah sakit jantung.

Vivix mampu memulihkan kembali sel sel yang rosak dan mati di seluruh badan dengan memperbaiki dan menggantikan sel yang baru tau.

Omega Guard pun bagus untuk jantung. Kajian klinikal menunjukkan pengambilan asid perlu omega-3 boleh mengurangkan risiko serangan jantung; menurunkan paras trigliserida dan memperbaiki masalah tekanan darah tinggi. Suplemen asid lemak politidaktepu omega-3 terutamanya asid eikosapentaenoik (EPA) dan asid dokosaheksaenoik (DHA) bermanfaat untuk kesihatan jantung, termasuklah denyutan jantung yang tidak stabil, merendahkan paras trigliserida plasma dan mengurangkan kecenderungan darah berketul.

omega-guard

Jom baca testimoni dari customer saya. Dia berikan pada ayahnya yang pernah menjalani pembedahan lintasan jantung suatu masa dahulu.

 

ubat sakit jantung

 

“Hi sis,
His hot good news.from my dad,
He take Shaklee Vivix about 1 week only,
Previously he had did heart bypass past 15 years ago
But start from last few years my dad heart begin weak, can’t eat the food which contain coconut milk o glutinous rice…
Just got his call, he very happy told me that last few days he ate curry that is contain coconut milk but his heart didn’t feeling uncomfortable o pain….really happy to heard that.Thx sis n Shaklee” 

 

 

IMG_2016-05-06 16:08:30

 

“Kaki dan semakin kuat dan tak sakit”

Vivix bertindak dengan empat cara:

1. Mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit

2. Memberikan tenaga kepada sel yang lemah

3. Memperbaiki sel yang telah rosak

4. Mempertingkatkan prestasi sel

Seperti yang diketahui, badan kita ini terdiri dari sel dan Vivix ini plak bertindak memperbaiki sampai ke tahap sel dan DNA.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Kebaikan polifenol menyediakan bantuan terbaik menentang pembentukan penyakit kronik adalah kerana ia mengandungi komposisi antioksida

Poilfenol inilah yang akan melindungi sel tubuh dari kerosakan akibat radikal bebas. Caranya ia mengikat radikal bebas dari menyerang tubuh kita dan mencegah inflamasi dan peradangan sel tubuh.

 

vivix-bottle

 

Kalau korang ada masalah yang sama, atau saudara yang perlu saya bantu, boleh segera hubungi saya dengan whatsapp saya di 0195738234 Effa 🙂

Jika anda ingin membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda boleh terus membuat pembelian dengan menekan gambar di bawah tau! Atau jika rasa susah.. Terus ja whatsapp/sms saya di 0195738234

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=842424a1d0595b76ec4fa03c46e8d755

❤ Anda mungkin tak tahu yang Surirumah pun boleh jadi JUTAWAN!

❤  Teruja sungguh bila dapat tahu banyak Kelebihan Jadi Ahli Shaklee!

❤ Dan yang paling best yang korang mungkin tak tahu, Business Shaklee ini boleh diwarisi tau!

Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi!
Your Shaklee Independent Distributor
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : Ourlovebonding
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!