Resepi Mudah Sosej Roll Butterscotch

Assalamualaikum..

Hujung minggu macam ni, nak buat entry santai je. Kali ni effa nak kongsi resepi sarapan mudah sangat yang anak-anak pun suka makan!

Kebetulan hari tue ada Roti Butterscotch yang tak habis. Belek peti ice tengok ada sosej dan keju. Terus dapat idea. Buat-buat dan rasa sedap rupanya. huhuu..

12092382_10153339174258710_1768855763_n

 

Bahan – bahan:

  1. Roti Butterscotch
  2. Sosej
  3. Keju

 

Cara-cara (lihat gambar)

12092587_10153339174103710_538285528_n_Fotor

letak sosej keju kat roti macam ni

roti1

balutkan

12087575_10153339174138710_1683301651_n_Fotor

balut akan jadi macam ni

12071529_10153339174188710_1535943924_n_Fotor

masak di non stick pan. Saya letak minyak zaiton juga

12092382_10153339174258710_1768855763_n_Fotor

 

Siap!! Mudah je kan!

Memang licin bebudak nie makan.

Roti pon habis. Tiada pembaziran!

Happy weekend!

🙂

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!