Cara Hilangkan Jerawat dan Bekas Jerawat

Semua orang mengimpikan kulit yang sihat, cantik, berseri-seri. dan satu lagi yang ciri-ciri kulit kegemaran rakyat Malaysia ialah kulit putih dan cerah. Produk yang boleh menghilangkan jerawat dengan cepat pun laku keras! Kalau kita lihat di dalam facebook, iklan yang melibatkan memutihkan kulit secara cepat, pantas, lajuuuu je orang nak beli tanpa memikirkan, selamat atau tidak produk tersebut. Tidakkah anda terfikir, bagaimana produk itu dapat memutihkan dalam sekelip mata? Pakai asid ke? atau pun, hehehe maaf tergelak seketika, hanya menggunakan teknik pencahayaan dan camera 360 application bagi nampak putih di dalam gambar iklan.

ini ada teknik bantuan camera dan cahaya

wajah sebenar tanpa bantuan camera.hahaha

Kulit yang sihat dapat digambarkan menerusi permukaannya yang licin dan lembab. Kering sangat pun tak ok, lembab dan berminyak sangat pun tak ok. Sedang-sedang adalah ok. Secara asasnya kulit yang sihat menggambarkan tubuh yang sihat.

Kali ini saya nak berkongsi masalah sejagat yang kebanyakkan masalah ini dialami oleh remaja. Iaitu masalah kulit berjerawat. Masalah jerawat ini buat kita rasa tak berkeyakinan terhadap diri sendiri dan malu nak keluar jika jerawat tersebut jenis besar dan tumbuh di tempat yang tak disangka-sangka seperti hidung! Ada juga yang mengalami masalah jerawat bernanah yang teruk di pipi dan seluruh wajah.

Lebih memeritkan, jerawat tersebut akan meninggalkan kesan parut yang tak cantik! dan jika tangan kita gatal2 nak picit jerawat hasilkan kulit muka akan berlubang-lubang .

jerawat

masalah jerawat yang teruk

Ada yang menggunakan produk sapuan di wajah untuk hilangkan jerawat. Tapi sampai bila nak sapu? Lepas sapu, jerawat kecut dan meninggalkan parut. Lepas itu jerawat akan tumbuh kembali.

Bagi diri saya sendiri saya sangat sangat sarankan Energizing Soy Protein (ESP) untuk anda yang mengalami masalah jerawat.

Kenapa ESP?

Saya sendiri telah mengamalkan ESP dan merasai kesan positive dari ESP ini. Saya dapati semenjak saya konsisten mengamalkan ESP, saya sudah tidak ditumbuhi jerawat yang selalu tumbuh di dagu dan hidung. Saya paling benci kalau jerawat tumbuh di dagu dan hidung sebab lambat sembuh dan meninggalkan parut. Kalau ambil ESP nie jerawat cepat kecut, dan parut pun cepat hilang. Lepas tue susah la nak jerawat nak tumbuh semula!

jerawat hidung

 

Kalau tak percaya dengan testimoni saya, meh baca testimoni pelanggan saya pula. Beliau nie setelah dah merasai kesan positive ambil ESP ni, sampai promote dekat makcik dia. Makcik dia pun beli. Yea la, tengok muka dia dah lain. Jerawat pun dah tak dak.

ESP kecutkan jerawat

 

Kalau anda nak cepat gebu gebu macam saya, ehh perasan lak! hehhe.. Kena cepat-cepat la ambil ESP nie. Saya suka ESP ni bukan saja sebab untuk kulit. Tetapi ESP ni buat saya bertenaga dan bagi ibu menyusu seperti saya. ESP banyakkan susu saya! Alhamdulillah.

esp-esp

 

Nak cuba ESP ? Perlu diambil secara konsisten tau baru akan dapat kesan yang optimum. Jika anda berminat membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda boleh terus membuat pembelian dengan menekan gambar di bawah tau!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=433a6ea5429d6d75f0be9bf9da26e24c
Atau jika nak beli direct dengan saya boleh terus hubungi saya di sms/whtsapp 0195738234

❤ Anda mungkin tak tahu yang Surirumah pun boleh jadi JUTAWAN!

❤  Teruja sungguh bila dapat tahu banyak Kelebihan Jadi Ahli Shaklee!

❤ Dan yang paling best yang korang mungkin tak tahu, Business Shaklee ini boleh diwarisi tau!

Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi!
Your Shaklee Independent Distributor
Facebook : Nur Effa Shareen
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : Ourlovebonding
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!