Tips Berhenti Merokok Selama lamanya Dengan Cepat dan Mudah

Assalamualaikum..

Saya tahu, pasti ramai isteri, ibu yang nak sangat suami tersayang berhenti merokok. Pelbagai ubat untuk berhenti merokok dah pernah belikan untuk suami. Pelbagai tips berhenti merokok dengan cepat juga telah digunakan. Namun masih tak berjaya. Yea la, merokok bukan sahaja merbahayakan perokok, bahkan merbahaya untuk orang sekeliling perokok. Malah rokok juga haram di dalam agama Islam. Bila haram hukumnya? Dosa ke dapat pahala?

Namun, masih ramai yang memilih untuk menghisap rokok. Pada awal februari yang lalu, saya berpeluang pergi ke seminar IMKK Dr azizan Osman, di dalam seminar tersebut, beliau ada menyebut tentang rokok. Banyak yang beliau kupas tentang rokok yang banyak memberi kesan negative baik dari segi fizikal, mental, rohani dan orang sekeliling kita.

Rokok dah sememangnya haram, Allah tak suka dan marah. Bila dah macam tu, hidup penuh berkat atau tak? Buat perkara yang Allah tak suka, kadang kala, Allah tak datangkan rezeki yang kita nak dan sentiasa hidup di dalam masalah, atau tak tenang, sebab kita tak jaga connection dengan Allah. Pengerusi Pertubuhan Muttaqa Asatizah dan Pendakwah Malaysia (Murshid), Dr Zaharuddin Abdul Rahman ada menyebut tentang ini di dalam keratan akhbar sinar harian.

Di samping itu rokok mengundang pelbagai jenis penyakit merbahaya. Antaranya adalah penyakit kanser, jantung, kerosakan paru-paru.

bahaya-merokok-08

Alhamdulillah, ramai yang dah sedar dan mencari pelbagai ikhtiar untuk berhenti merokok.

Saya tertarik dengan video ini. Beliau gigih untuk berhenti merokok. Pelbagai usaha beliau buat. Gagal gagal gagal, tapi akhirnya berjaya berhenti merokok juga. Nak tahu dia buat pe sampai berjaya berhenti merokok walaupun sudah berbelas tahun merokok?? Jom sama-sama kita tonton video ini sampai habis. 🙂

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Syukur beliau dah berjaya berhenti merokok.

Shaklee ada ubat untuk berhenti merokok dengan cepat. Sebenarnya ayat ubat tak berapa tepat, tapi yang pastinya ianya dapat membantu menghilangkan ketagihan merokok.

ubat berhenti merokok

Rokok akan rasa pahit, payau, dan hilang nikmat untuk merokok. Ada yang menyatakan, selepas ambil vitamin ni, setiap kali merokok, saluran penafasan di tengkuk tu rasa seperti menyucuk-nyucuk, rasa tak selesa, dan akhirnya beliau berhenti merokok.

Vivix shaklee dapat membantu perokok menghilangkan ketagihan merokok dan hilangkan nikmat merokok dan seterusnya akan membuatkan perokok terus berhenti perokok.

ubat berhenti merokok

Bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok tegar berhenti merokok?

  • Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.
  • Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, InshaAllah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix Shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik
  • Shaklee Vivix mengandungi antioksidan yang sangat tinggi (6000 ORAC) dan berupaya membantu mengeluarkan nikotin dari dalam darah dengan cepat.
  • Memang lepas beberapa sudu Vivix, rokok akan rasa pahit tau!

Kalau masih tak percaya, boleh tengok gambar-gambar testimoni di bawah.

berhenti merokok _Fotor

berhenti merokok_Fotor

 


testi-vivix-1_Fotor

Harga Vivix? Hanya RM480 sahaja FREE POSTAGE. Mahal? Cuba kira wang yang telah anda habiskan untuk rokok. Ambil Vivix nie dalam 1-2 botol dah boleh terus berhenti merokok selamanya. Jimat duit, kesihatan pun terjaga.

Berapa wang yang anda habiskan untuk merokok? Berapa sangatlah nilai Vivix ni jika dibandingkan dengan nilai ribuan ringgit yang telah anda “bakar” setiap bulan dan setiap tahun. 🙂

Nak cuba Vivix? Perlu diambil secara konsisten tau baru akan dapat kesan yang optimum. Jika anda berminat membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda boleh terus membuat pembelian dengan menekan gambar di bawah tau!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=842424a1d0595b76ec4fa03c46e8d755
Atau jika nak beli direct dengan saya boleh terus hubungi saya di sms/whtsapp 0195738234

❤ Anda mungkin tak tahu yang Surirumah pun boleh jadi JUTAWAN!

❤  Teruja sungguh bila dapat tahu banyak Kelebihan Jadi Ahli Shaklee!

❤ Dan yang paling best yang korang mungkin tak tahu, Business Shaklee ini boleh diwarisi tau!

Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi!
Your Shaklee Independent Distributor
Facebook : Nur Effa Shareen
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : Ourlovebonding
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com
One Response
  1. March 12, 2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!