Kebaikan ESP untuk Ibu Hamil

Bulan ini kan PROMO ESP. Jadi saja nak share kebaikan ESP pada ibu-ibu yang tengah hamil ni. Yang dh cuba mesti terasa perubahan kan? Yang belum mencuba masih terfikir-fikir nak cuba ke tak, kat sini saya nak kongsikan.

Memang bila ambil ESP ibu hamil akan rasa BERTENAGA walaupon hamil. Sampai lupa yg diri tengah mengandung pun ada. Buat kerja tak henti. Sakit pinggang pun hilang tau.

pregnant women

Memang bila ambil ESP, buat ibu hamil yang sentiasa lapar tu TERASA KENYANG. Jadi tak der la kira nak makan je kan.. Tahap melantak pon ada kadang-kadang kan? Kalau dah makan banyak berat mesti la naik bagai di pam pam kan?? Menangis la korang selepas bersalin sebab nak turunkan berat badan! huhu

Memang bila ambil ESP, membantu PERKEMBANGAN bayi di dalam perut tau. Perkembangan bayi pesat dan sihat insyaAllah.

Memang bila ambil ESP, kulit bayi insyaAllah GEBU dan tak der masalah. Serius ramai yg dah cuba bagitau! ESP nie bukan soya biasa. dia soya NON GMO.

ESP nie juga bantu penyerapan vitamin dgn lebih baik. Esp bantu sihatkan sel badan kita. Sel yg sihat dapat menyerap vitamin lain yang diambil ibu hamil itu dengan lebih baik. Kalau sel tak sihat, vitamin ambil masa lebih lama utk diserap dan efektif. Sbb tu saya memang cadangkan ibu hamil wajib ambil ESP. Kenapa ESP shaklee, sebab ESP shaklee nie confirm dah bersih dan selamat. Lepas tu NON GMO soya pula tu. Kalau beli homemade soya pun tak seasli ESP tauu! Bonusnya kulit gebu, anjal, cantik dan gojess!!

Paling best sebab KULIT IBU pula cantik. Suami pulak puji. Memang dah mengandung kan kulit berseri. Makan ESP bertambah la serinya!

Jadi jangan lepaskan peluang memiliki ESP yang hot dan meletop ni yea!

ESP shaklee

________________________________________________________________________________

Jika anda ingin membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda boleh terus membuat pembelian dengan menekan gambar di bawah tau!

beli esp shaklee

energy-efficiency-background_Fotor2

Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi!

Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : Ourlovebonding
Pengedar Shaklee Sungai Petani
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

2 Comments
  1. October 6, 2014
    • October 7, 2014

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!