6 Sebab Anda Menyesal Tak beli Collagen Powder Shaklee

Apa istimewa sangat Collagen Shaklee berbanding dgn Collagen di luar pasaran yang lain?

oldyoung

 

Kalau nak tahu, struktur collagen powder shaklee ni sangat lah halus! Hanya 1000 dalton berbanding 300,000 dalton collagen lain! Lagi kecil struktur collagen, lg bagus, sebab lagi cepat collagen menyerap dan kulit dan sel!

struktur kolagen shaklee

Collagen powder shaklee diperbuat daripada sisik ikan merah laut dalam yg tahan pada tekanan. Jadi untungnya collagen shaklee nie, andai ada radikal bebas seperti stress dan sebagainya, collagen dlm tubuh dan kulit tak mudah nak musnah sebab collagen powder shaklee dari sisik ikan merah ni tahan lasak tauu!! Di dalam collagen powder shaklee ni ada antioksida untuk bantu protect dari radikal bebas.

Ada yang cakap, “Alah, rebus je kaki ayam, kaki ayam kan banyak collagen kan”? Yea boleh, entah beribu kaki ayam diperlukan untuk dapatkan collagen yang perlu untuk anjalkan balik dan topup kehilangan kolagen, ini sebab struktur collagen contoh, kaki ayam, sarang burung ke, strukturnya besar! Jadi kesan lambat! Berbeza dengan collagen shaklee kesan cepat!

 

Borong time promo Collagen hari tu.

Borong time promo Collagen hari tu.

 

Collagen shaklee ini tiada tambahan gula atau perasa tau. Tapi nak minum boleh campur dengan air kegemaran anda. Dekat pasaran luar, collagen dicampur dengan gula, pewarna lah, collagen tak banyak mana pun, rasa sedap sebab perasa dan pewarna je.

Dalam collagen shaklee ni bukan saja ada collagen tapi ada extra benefit tau. Ada 7 bahan active, yang membuatkan kulit kita menjadi awet muda atau kekal muda, membuatkan kulit lebih tegang, anjal, dan lembut, melembabkan dan mencerahkan kulit, menyuburkan rambut, dan memelihara sendi.

 

Rata-rata yang dah cuba collagen powder shaklee ni, 70% cakap kulit lebih cerah, 90% cakap kulit lebih tegang tau!!

 

Tahukah anda setiap hari badan kita kehilangan collagen 1000-4000mg SETIAP HARI?? So nak maintain muda, of kos la kena topup balik collagen yg hilang tue! Tambahan pula kalau wanita yang beranak pinak, lagi banyak collagen dalam badan hilang tau!

Sebaik2nya untuk nak kekal awet muda, pengambilan collagen digalakkan diambil bermuda umur 25 tahun! ☺️

Korang umur berapa? Takkan nak tunggu umur 60 tahun baru nak bercollagen kot? Kolagen bukan sebab nak cantik dan muda saja. Tapi kolagen nie untuk rambut, korang nak rambut gugur? Kuku, kalau kuku buruk tu tanda collagen dah kurang tue, gigi dan gusi pun ada kaitan dengan collagen. Collagen nie macam gam, dia gam kan struktur dalam badan kita. Ha sendi pun sama ha.. Jadi kolagen bukan hanya untuk cantik tau! 

Pilihlah collagen yang benar-benar berkualiti tinggi. Yang betul-betul akan bagi kesan pada badan tau!! 

Apa yang saya dapat simpulkan di sini.

 

Kenapa menyesal kalau tak beli? Sebabnya….

1. Struktur halus. Stuktur besar lambat dan susah nak serap tau! 

2.  Kolagen yang tahan lasak! 

3.  Ada 7 bahan aktif yang lain yang membuatkan kulit lebih cantik dan mencerah! 

4. Tanpa pewarna dan perisa tambahan! 

5. Sedap dicampur dengan minuman kegemaran! 

6.  Kesan cepat! Terbukti dengan kajian klinikal okeh! 

 

Okeh meh saya belanja satu gambar testimoni Collagen Powder Shaklee!

 

Ternyata berbeza sebelum dan selepas kan?

Ternyata berbeza sebelum dan selepas kan?

 

Selamat berkolagen! ^_^

 

Jika anda ingin membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit atau kad debit anda boleh terus membuat pembelian dengan menekan gambar di bawah tau!

 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=13f23623684f53a45a8560f79cce5411
 
 
 
 
 
 
Hubungi saya untuk pembelian atau konsultasi! 

Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : Ourlovebonding
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com
 
 
 
 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!