Resepi ESP Shake with Collagen Powder

Sempena Promosi ESP beli 6 PERCUMA 1 ni, saja saya nak share resepi ESP kegemaran saya. dan kali ini resepi ESP dan Collagen Powder Shaklee. 
Saya sangat suka soya, jadi tiada masalah untuk saya minum ESP tanpa campur air yang berperisa atau air yang manis. Lagipun saya sedang berdiet. Jadi minuman ini saja untuk dinner saya. Memang mengenyangkan! 🙂

Resepi ESP Shake with Collagen Powder.

Bahan-bahannya:

1. ESP (Energizing Soy Protien)
2. Collagen Powder
3. Air sejuk @ Air berperisa yang lain

Cara-caranya:

1. Isikan shaker lebih kurang 3 sudu.(saya minum sekali sehari je,so memang suka letak 3 sudu terus).hihi

2. Tuangkan Collagen Powder satu sacket ke dalam shaker.

3. Campurkan ESP dan Collagen powder Shaklee dengan air kosong yang sejuk atau air berperisa kegemaran anda. Cth, Milo, Orange sunkist, Horlick. Saya suka air kosong je sebab suka rasa soya sangat sedap! Mavelesss!!

4. Akhir sekali. Apa lagi. Tutup tudung shaker dan goncang dengan rentak cha cha! hihiii.. Siap!! Sedia untuk diminum!

Oh nak cerita sikit sebab apa saya suka ambil ESP. Saya suka sebab bila rasa ambil ESP. Kulit memang terasa lain sangat. Rasa sangat flawless, jerawat pun malu2 nak tumbuh. Dan bila ada jerawat cepat je kecut dan yang penting parut jerawat tak hitam! Lagi pun saya menyusukan anak, jadi ESP sangat membantu saya di dalam menjayakan penyusuan saya yang dah masuk 1 tahun 9 bulan! Susu alhamdulillah meriah, badan pun bertenaga! Lagi sebab saya suka ESP ialah sebab ESP nie buat strechmark saya hampir hilang! Sampai saya pun lupa kat mana kesannya sebab dah tak nampak! 

Yang penting memang saya suka! dan saya berani katanya, rata2 yang dah pernah cuba ESP memang puas hati dengan ESP ni! Kalau tak masakan boleh menjadi produk kegemaran rakyat Malaysia kan??

Jangan lupa dapatkan di bulan ESP nie! Serius rugi kalau tak grab sekarang tau!

Inginkan Vitamin Shaklee dari saya??

COD kawasan Sungai Petani, Bandar Puteri Jaya dan kawasan berdekatan

Anda boleh hubungi saya di nombor yang tertera

sms@whatsapp effa 0195738234

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

2 Comments
  1. March 13, 2014
  2. March 14, 2014

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!