Hilangkan Jerawat dan Parut Jerawat

Hye!
Assalamualaikum.
Pagi ini nak cerita tentang jerawat. Siapa suka jerawat? takkan ada sesiapa suka. Jerawat tak cantik dan buat orang hilang keyakinan. Saya? Pun naik jerawat kadang2,tambahan pula sewaktu nak datang haid. ITS NORMAL. DUE TO HORMON. Kadang-kadang naik sikit je. Kadang-kadang lebih dari satu, geram juga! hahaha.. 
ehsan google.contoh jerawat dan parut jerawat

Dulu memang naik jerawat besar. at least seketul la. Yang jenis nanah kt dalam tu! sorry kalau yang geli. pejam mata jap. Eh macam mana nak baca kan? haha. dan bila jerawat jenis tu naik kat muka, mak oii, dua minggu baru baik betul2 kering. Punya lah lambat. tension parut pun lambat hilang. Dulu tak kenal Shaklee lagi, saya beli krim parut, sapu dekat kesan jerawat besar tue, sebab dia naik bekas jerawat yang hitam. Memang ambil masa yang lama nak hilang tau! Jenuh tempek bedak! 
Al kisahnya,dah lama naik jenis jerawat macam tue, baru2 ni naik sebiji tepi hidung! Sebab memang tengah bendera merah! huhuuu… Amazingnya, hari ke 7 dah hilang. Parut pun dah faded! Pudar je parut jerawat, tak hitam macam dulu! Saya kaji balik, eh lately aku makan vitamin apa yea. (sebab dh bnyk sangat vitamin!).. Bila kaji balik, yang buat parut jerawat saya tue tak hitam dan hilang ialah, ESP! Energising Soy Protien! Selain tue sebelum tidur memang saya ambil Vitamin E. Selepas lunch saya ambil Vitalea, B kompleks danVitamin C. Ohh! Patutlah! Ianya kombinasi hebat set kulit! 

ESP! 
Set Kulit ( Vitamin C, B kompleks dan Vitamin E)
Oleh itu saya sangat-sangat sarankan bagi siapa yang mengalami masalah jerawat dan parut, ambil set ni!! Saya sendiri dah cuba maka saya memang2 sangat2 sarankan tanpa ragu! Oh yea, ini ada testimoni ada pelanggan lain yang dah cuba! Tapi dia ambil ESP dan Vitamin E je untuk parut jerawat! Pun dah berkesan tau! Dengan izin Allah.. 🙂

Selamat mencuba.. Ehh nak order ke? 

Dapatkan Vitamin Shaklee dengan saya!!

COD sekitar Sungai Petani dan kawasan sewaktu dengannya! 

 sms@whatsapp effa 019-5738234

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!