Atasi Sembelit yang Menjadi Mimpi Ngeri

Terasa ringan perut hari ini. Ini dia penangan lecitin dan herblax. Mudah saja jika agak-agak rasa perut tidak sedap, rasa mcam banyak toksin je dalam badan, rasa macam perut ini sudah menyimpan khazanah lemak yang tidak terbendung, maka itulah jawapan paling menarik. Lecitin dan herblax. Adik beradik yang tidak dapat dipisahkan.

Bila susah hendak membuang, rasa peritnya tiada siapa boleh tolong kan. Tapi kalau sudah selamat dikeluarkan, lega macam alam ini aku yang punya hahaha. Perit tau kalau susah hendak membuang. Boleh berpinar biji mata. Takkan tidak pernah alami kot? Tengok tu, kalau susah hendak membuang, berfikir dua tiga kali hendak masuk toilet bukan?


sembelit
bila nak sudah ni, penat dah i..
Jangan buat main, kadang bila sembelit melanda, ada yang sampai berdarah-darah tau. Itulah kamu susah sangat hendak makan sayur. Itu adalah bebelan seorang ibu kepada anaknya. Kenapa selalu kita ditekankan untuk ambil sayur? Sebab iannya sumber fiber. Fiber ini membantu pelawasan.

Kalau sudah lama tidak mebuang, maka toksin pastilah banyak dalam badan. Tidak dapat digambarkan keadaaan toksin yang bermaharajalela dalam tubuh. Sebab itulah badan selalu lesu, rasa seram sejuk pun ada, kulit jadi kusam, telan vitamin bertong tong pun belum nampak bercahaya muka. Maklumlah penuh toksik, jadi langkah pertama bersihkanlah toksik dalam badan dengan herblax. Herblax boleh menyingkirkan toksin dan sisa-sisa buangan yang telah berkarat dalam usus anda. Hasilnya jeng jeng jeng, usus yang sihat, menarik tertarik.


kesihatan usus dengan herblax
tengok beza, ngeri tau..


Bila toksin sudah dibuang, maka sudah pastila bukan itu sahaja sasaran kita. Pasti semua mahu segala mak nenek lemak yang sudah lama bertapa dalam badan kita dikeluarkan. Siapa suka ternak lemak? Pastinya tiada bukan? 

buang lemak dengan lecitin
ini masih boleh diterima, ala-ala secubit lemak je penambah perisa


hindari kegemukan
bahagia begini? 


Jadi silalah berusaha untuk buang lemak terutama yang berkumpul di sekitar perut. Tambahan lagi bagi mereka yang sudah melahirkan, mahu jaga perut amatlah seksa. Tapi kini tidak seksa lagi, cubalah lecitin. Amat mudah ditelan. Umpamakan telan malam ini, esoknya sudah mencair dan lemak-lemak dikeluarkan melalui pembuangan. Hanya ambil 6 biji sehari. Mak aih banyaknya? Apa pula banyaknya. Kalau kita telan ayam goreng, makanan berminyak sehari sudah satu baldi, maka haruslah kena telan lecitin pula lepas itu.


soy lecitin shaklee
inilah saya yang digilai ramai


Ini pula kembar si lecitin tadi. Herblax namanya:


buang toksin dengan herblax

Selamat mencuba dan menjadi orang baru dalam masa sebulan. Sebulan ok? Itupun kalau disiplin. Mahu cantik haruslah disiplin, kalau tidak takkanlah semua nya ibarat datang melayang-layang kecantikan pada anda. Selamat mencuba:)

Inginkan Vitamin Shaklee dari saya??

COD kawasan Sungai Petani, Bandar Puteri Jaya dan kawasan berdekatan

Anda boleh hubungi saya di nombor yang tertera

sms@whatsapp effa 0195738234

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!