Kebaikan Vitalea Shaklee

Seminggu lebih dah berlalu. Orang lain semua dah bercerita tentang promo bulan ini. Aku je yang belum. Kan kan? Berhabuklah blog aku. 

Promo bulan ini ialah Vita-Lea Shaklee. Apa kelebihan dan perbezaan Vita-Lea Shaklee nie?

Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai “Vitalize-Mineral” dan disingkatkan sebutan kepada “Vita-min”, dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

Zaman dulu ni, Vitalea ini berbentuk cecair (90 tahun dahulu) dan teknologi telah mengubahnya kepada bentuk tablet. 
botol zaman dulu
Setiap Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting.
Tablet Vitalea disaluti serbuk nutrisi – spirulina. Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. 
Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. 

Bercerita panjang tentang Vitalea ni, apa kebaikan Vitalea yea?

Kebaikan Vitalea:

  1. Penambahan tenaga yang segera – bila ambil Vitalea nie anda akan terasa lainnya bertenaga. dan kalau belajar tue menjadi lebih fokus. Kalau kerja pun jadi lebih fokus
  2. Pelangkap Nutrisi – Orang yang tak suka makan sayur dan buah, disarankan sangat ambil Vitalea nie. Sebab kita sebagai manusia memerlukan diet yang seimbang. begitu juga dengan Vegetarian dan pengidap anemia.
  3. Keupayaan Sistem Produktif – Vitalea nie memang penting untuk kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
  4. Elemen Penting pada Sel tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup,pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.
  5. Melindungi Organ – Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
Banyak kan Manfaat Vitalea nie? Kesimpulan yang dapat dibuat Vitalea ini penting dalam kesihatan menyeluruh. Boleh dikatakan hampir semua set yang ada Vitalea. Contohnya, Set Ibu Hamil, Set berpantang, Set Kesuburan, Set ibu menyusu, Set kesihatan optimum,Set Pemberi Tenaga, semua ada vitalea! Ini disebabkan Vitalea nie adalah elemen penting pada sel tubuh, nak bagi sel hidup, sel baru tumbuh dan macam2 lagi lah.

Jadi jangan lepaskan peluang anda nak dapatkan Vitalea ini pada harga promosi yea, memang jimat dan berbaloi2 pada harganya. Sebotol ada 120 biji. tahan 2-4 bulan tau! 

Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
                     https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com
Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!