Vitamin untuk Ibu Mengandung Hamil

Pasti teruja apabila melihat dua garis yang jelas yang menunjukkan anda hamil.Alhamdulillah! Anda bakal melalui detik 40 minggu yang penuh dengan pengalaman yang baru dan mendebarkan. 

Bila dah hamil, mulalah terfikir nak ambil vitamin kan. Semua orang nak yang terbaik untuk kandungan masing2. Jadi adalah penting untuk memilih jenama vitamin yang telah lama dan terkenal dengan kesan yang tak pernah mengecewakan. 
Ok memandangkan anda pun tengah mencari vitamin untuk ibu hamil. Jom saya terangkan apa yang perlu di dalam set vitamin ibu yang sedang hamil.

Yang pertama sekali ialah Vitalea. Vitamin ni memang famous. Vitalea nie adalah multivitamin seimbang yang paling komprehensif dan mampu milik. dan Vitalea nie diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral pentinga yang diperlukan oleh ibu mengandung. Kalau ibu mengandung ada masalah HB rendah,Vitalea ni lah yang dapat membantu menaikkan HB si ibu tau! 

Yang kedua ialah B kompleks. Shaklee B kompleks mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, peparu dan organ-organ penting yang lain. dan yang paling best B Complex Shaklee nie, ianya mempunyai sistem penyaluran zat makanan berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrien penting iaitu asid folik. Jumlah asid folik yang mencukupi di dalam diet wanita terbukti dapat mengurangkan risiko melahirkan anak terencat akal atau masalah kecatatan saraf tunjang. So tak perlu dah ambil asid folik kat klinik kesihatan tu! dah cukup lengkap B complex Shaklee nie! 🙂

Yang ketiga ialah Vitamin C 500mg Sustained release. Vitamin C penting sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, sel serta kesihatan mata, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

Yang keempat ialah Ostematrix. Ibu mengandung memerlukan kalsium kerana bayi menyedut kalsium di dalam tubuh badan si ibu.  Ostematrix menyediakan satu matrixs unik nutrien kritikal termasuk kalsium, vitamin D magnesium dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat. Kalau si ibu selalu cramp kaki, sakit gigi, sakit pinggang, itu tanda2 kekurangan kalsium tau! Nanti belum tua gigi dah tak der! hihi

Yang keempat ialah ESP. ESP bagus untuk membekalkan tenaga berkekalan dengan protien berasakan tumbuhan yang berkualiti tinggi. ESP juga baik untuk perkembangan bayi di dalam perut tau!! Sebab ESP nie membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur. Dan bagi ibu yang selalu kena kencing manis sewaktu hamil elok sangat ambil ESP sebab paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu megekalkan paras gula dalam darah normal.

Jom baca testimoni tentang set hamil shaklee nie. ^_^

Vitamin untuk ibu hamil
Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
                     https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

One Response
  1. February 13, 2014

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!