Bekerja dari Rumah dengan Shaklee (WAHM)

Entry pagi ini tak mau panjang2 sebab dah jam 3.40 pagi. Jam mesti tidur. Sebab subuh nak bangun lagi. Kalau tak pengsan terus. hangus dan terbakar. Okeh jangan melalut yea effa.

Hari ini nak kongsi pasal cita-cita paling terbaru. Apakah cita-cita ku paling terbaru? Ianya ialah WAHM. Apakah WAHM? Work At Home Mom. Dulu tak pernah terlintas pun nak bercita-cita macam ni. Tak sangka bila dah ada anak, rasa kuat sangat nak jaga anak sendiri dan melihatkan Damia, lagilah kuat perasaan itu. Kenapa dengan Damia? Nanti fa share dalam entry yang lain. 
Sebab pe bercita-cita jadi WAHM? Tak bersyukur ke kerja “gomen” sekarang? “cikgu” pula tue? (ayat mcm best plak..haha)..Hanya Allah saja yang mengetahui betapa saya sayangkan profesion saya tue. Tapi melihatkan keadaan sekarang, ianya merubah segalanya. chewah. hihi..
Bila jadi WAHM. maksudnya ISTERI yang BEKERJA dari rumah. BEKERJA yea. Bukan duduk tengok tv je. Means walaupun berkerja dari rumah, duit tetap masuk. Jadi tak bebankan suami, malah sejuk mata suami,balik kerja isteri ada di rumah.
Bila jadi WAHM. Boleh jaga anak2 sendiri. Sakit demam,jatuh semua kita tahu sebab kita jaga. dan nanti anak2 sekolah, boleh ambil dan hantar anak sendiri. wah bestkan?? hihi..

suasana di pagi hari
Bila jadi WAHM. Masa flexible. Contoh, Boleh ikut suami TT dengan geng keta sampai jam 12mlm lebih tanpa pikir bebanan kerja di tempat kerja. Sebab sambil TT pon saya masih boleh berkerja dgn Iphone tersayang. Semuanya di hujung jari! hikhik! Serius best!
Possible ke nak WAHM? Dengan business Shaklee yang hanya bermodalkan RM75 atau ZERO modal, tiada yang mustahil.. Setahun lebih bersama Shaklee, bonus Alhamdulillah berganda2 dari gaji. dah 5 angka. again.. rezeki adalah dari Allah S.W.T.. Alhamdulillah..

Effa nak jadi WAHM ke?? InsyaAllah..  ^_^
Meletakkan kebergantungan pada Allah, Allah pasti akan tunjukkan apa yang terbaik buat hambanya.

Effa

019-5738234

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!