Y u should consume CCPP Cocoa collagen Power Plus..

Bismillah..

Aku tak tau kenapa..selepas bersalin kat mia, aku rasa nak melawa kat en somi..mungkinkah sebab bersalin anak gugurl..hahaha…so ada la few product aku guna..yer la kan..kalo dah bersalin paham2 la bdn mcmna..hehe

so nak cita skit apa yg aku rasa n y kwn2ku pon ptut amek..

Lepas aku minum, alhamdulillah aku xmengalami simptom2 seperti sakit kepala..kalo sakit kepala pas amek tue maksudnya tak serasila tuh..

1. susu aku jd banyak..alhamdulillah rezeki anak..kalo minum malam, msti pg2 buta tue baju aku lencun..yg tue mmg aku sedaq kesan ketara dia..

2. kulit rasa anjal n tegang..tak tau la nak perasan ke apa.inilah yg aku rasa..kalo nak naik jerawat kan, mcm xjd je jerawat nak naik, trus mengecut..jerawat terencat..betollll..hehe..+ ada kwn2 yg minum ckp kulit diaorg jd gebussss..

3. bg yang lepas bersalin..bdn kita xkan sama mcm dlu..so minum nie mmg bg tenaga kt aku, + plak selalu tido lewat sbb mia wat ot..n pas posa 100hari (kalo posa lah, hahaha), pengalaman mcm takot je nak lalui..(paham2la kot)..tapi pas minum nie compom husbnd senyum selalu!hahaha…paham kot yg tersirat?bahaya sensored2 nie..

4. rasa sedap! tue yang best! aku ada amek gak ESP shaklee tue.tapi tak tahan rasa soya tue..hari2 minum rasa soya so cemiuh..aku selang2 minum esp tue sbb hrga pon mahaii benda alah tue..hehe

*segala yang tertulis d sini adalah pengalaman peribadiku mggunakan CCPP..

nak cantik utk siapa? kalau aku, utk suami..cubalah sdaya upaya jaga diri nampak cantik d  mata suami..zaman skrg mcm2..yg status suami tue kdg2 jd rebutan..xpaham daku..huhu..so kita kena sntiasa jaga diri, jga saham kita d mata suami.. oh sy syg suami sy..sapa xsyg somi kan.. 🙂

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!