Muhasabah diri (^_^)

Jam menunjukkan jam 3 pagi..mata aku masih segar bugar..melayan perasaan..melayan internet yang dah kembali lajuuu…yeeehhaaa..bley start business balik..hehe..

Kita manusia kan memang takkan lari drp masalah..org gila je tak dak masalah ok? bila ada masalah, itulah ujian dariNya..so hadapi lah dgn sabar, beretika dan bijak, buat keputusan dengan betul.. aku, bila masalah melibatkan anak, keluarga, bley wat aku hilang selera makan ooooo…

membebel pasal masalah plak aku nie..xdak la besaq mana pon msalah hg effa oiii..org lain lg susah tau..(muhasabah diri)

::tak faham bila org yg sgt bkira n tak dapat terima teguran..jika aku salah, tolonglah tegur aku..sbb aku hnya mnusia biasa yg kdg2 terleka n xkan lari drp buat salah..SEKIAN..ini hnya luahan prsaan smbil mengantuk tp xbley tido sbb susahlah hatiii~~~~

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!