Wistlist!! (Realistic skit)!! ;b

Entry yang lama aku dah pernah nyatakan wishlist nie, tapi sekali lagi aku nak post..SEBAB..aku memang nak beli!! InsyaAllah..
Yang Pertama, 

Aku nak benda alah nie..kecik senang aku nak bawak p sekolah buat kerja..aku dapat rasakan thn depan jawatan n kerja yang diberikan lebih mencabar..”SAYA YANG MENURUT PERINTAH”..haha..yang en somi ada..tp besau..nak bwk p sekolah buat keja susah lah sikit..berat..yang nie kecik, comel loteh..ringan..buh dalam handbeg je..
Yang ini agak URGENT..soo tungguuuu..hehe
OK..
Yang Kedua
Aku dah ada Spectra 3..bukan aku ngada-ngada nak habiskan duit nak beli benda alah nie..tapi sebab atas sebab memudahkan..harap2lah..waktu aku giat mengepam di sekolah guna S3, masalah yang pertama sekali yang aku hadapi ialah nak cari tempat nak mengepam..sebab memerlukan PLUG..bilik guru weh..paham paham la..bukan macam office ampa yang sejuk yang ada PC n plug masing2..sadis..haha..pe2 pun syukur..bukan tak selesa..selesaaaa..so bila dh ada FS nie senang la aku nak pump kat bilik guru belakang tue..sbb tak guna PLUG pon boleh kan..heee~~btw, rancangan ini utk adik adam nanti..insyaAllah… :))
SO..
esok nak cari TABUNG..nak himpun duit..hahahhaa..
P/S:: sikit2 lama2 jd bukit.. :))

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

One Response
  1. December 23, 2011

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!