Morning Sickness sudah bermula ~_~

My second pregnancy kali nie memang amat mencabar..sebab melibatkan adam..ADAM..ingat tau..apa jadi pon mama sayanggg adam..takkan berubah sikit pon..
 
Rasa loya..rasa mual mula terasa..Alhamdulillah..setiap berlaku adalah ketentuan dariNya dan aku redha..semoga aku lebih kuat..dan anak mama, hrp2 Adam dapat faham yer syg..it’s really challenging actually..mentally n psychically..Adam masih menyusu badan..topup dengan FM bila dia tidur je..kalau bangun, jangan harap lah adam nak minum FM..mama sakit kaki..sakit di tulang peha tue..dekat pinggang tue..aku pon tak tahu kenapa..tapi lepas minum anmum rasa ok skit..mungkinkah sbb kekurangan kalsium?yer lah, aku nyusu adam dlm masa yang sma mengandung..sejak mula alahan nie, benda tenusu nie, memang aku tak laluu..sorryy..tak daya tekak nie nak makan..kalau mama paksa minum takut mama muntah..seharian tidur plak stg..dulu mama sorang tak per lah..sekarang mama ada adam..kalau mama terbaring je layan perut mama..adam nak makan pe?sapa nak layan adam?bila adam merap memang adam kena marah la sebab mama tak larat..bukan mama sengaja syg..maafkan mama.. 🙁

waktu mengandung adam dulu pernah tido dalam toilet..tp bkn baring la..dudukk.huhu
Saat aku tengah menaip nie, aku dah hantar adam umah mak tam..sesekali macam dengar bunyi adam nangis..bila adam xdak kt rumah mama rindu lah pulak..huhu..stg mama amek..mama nak rehat satt..aku beli makan dah td..makan siap2..sebab perut nie tak boleh kosong..kalo kosong, lg teruk rasa loyanya..aku beli jambu n sengkuang tadi..nak mengunyah jer..apple pon ada dlm peti ice, tapi tak makan lg pon..huhu..ice cream oreo pon ada..en somi belikan semalam..skrg aku tgh menguyah DAHFA snek ikan nie..make me feel better after makan..sbb tadi lepas makan nasi ku berkira-kira nak muntah balik..ajaibnya org mengandung nie kan..sesuatu keadaan yang aku sendiri susah fahami..
 

OK..berhenti jap bab makanan..apa yang boleh mengundang kepeningan dan keloyaan ku jugak adalah bau perfume en somi ku..baru ku sedar smlm time nak g econsave!padahal ku suka bau perfume tue..sorry syg..nanti ok la nie..saat ku ngandung with alahan nie ku rasa ku macam HUDUH HUDUH HUDUH..hahaha..3 kali type tue..siap bold lagi.yer la, keluar tak pakai bedak pon tadi..jiwa tol..aku tengok muka tadi pon macam muka org tak mandi je..padahal aku dah mandi ok..

P/S: doakan adik adam gugurl yer! :)) 
Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!