Weekend at Alor Setar

Nak update blog..tapi mata dah mengantuk..tak rock betul la mama adam nie..hehe..i cuba okeh..ahakk..

Salam Maal Hijrah buat semua kawan2ku yang beragama Islam..yang ini baru sambutan tahun baru yang sebenar2nya kan? Apa agak-agaknya azam baru aku yer? azam tahun lepas pon aku tak ingat yang pastinya semua nak berhijrah ke arah kebaikan..bukan ke arah keburukan atau kejahatan.. 
Weekend hari tue balik Alor Setar..menjenguk keluarga tersayang..jom layan pic la..sebab aku dah mengantuk..haha..as Yuna said..”setiap lagu ada gambar”..hahhaa..yang nie biar gambar yang bercerita.. :))
Tahniah buat Puan Kamariah..kawen jugak akhirnya kwn aku nie

Abaikan WANITA bju pink tue..as my husband always said..she look BAM BAM..uwaaaaa

Hasil merapan adam, adam dpt bola baru pulak dari abah..

Adam dah ada bnyk gigi..mama syok sndri..haha

Heading to kam’s wedding

Klinik Pergigian Selesa..melayang duit..tapi berbaloi2..gigiku dah tak sakit..heee

Model tak berbayar yer..

Punya lah selesa klinik gigi tue, adam siap boleh tido atas sofa!huhu

Adek bongsuku..

@ tesco..adam said, mama mcm mana nak buh gear nie??

 

Adam with mak su yg comel..

Tempat wajib yg mesti aku p kalau balik alor setar is Tesco Mergong!!heee…kalau balik gurun pulak Aneka Mall la…hahhaaa..

P/S:: Sentiasa berhijrah ke arah kebaikan..insyaAllah.. ^_^

Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!