Aku Kena “Ngusik”..

Paham tak maksud ngusik tue benda pa? alaaaa..ala-ala kena ngusik dengan bf la..hahahhaa..tapi nie lain sikit..

Frankyly speaking, aku nie sejak mengandung..jadi PENAKUT!!!
Semalam duk elok-elok online, edit blog, google rumah idaman, aku dengar sesuatu…CUAK toll!! 
Bunyi kali pertama tue aku buat tak tau lagi..bunyi kali ke 2, mcm nak suruh aku masuk bilik tidoq je kan..
So aku pon dengan kelam kabut tutup laptop n terus masuk bilik..lampu aku biar bukak 1 rumah..
Padan muka aku..dekat sejam gak duk dalam bilik baru boleh tidoq..ikot rasa hati aku nak p gerak k.cik a.k.a La Liza~ mai tidoq dengan aku..tapi aku terlalu PENAKUT nak bangun keluar..so tertidor la aku bertemankan adam…
Lupa nak mention, en somi keja malam tadi..tue yang buat aku lg jadi penakut..huhu…
Nak tau tak bunyi apa aku dengar???

Jangan terpedaya dengan Cafe Latte dalam gelas tue ok..itu hanya ilustrasi..aku dengar bunyi seolah2 sudu tue diketuk2 kat gelas tue..tak kuat mana pon bnyi tue..tapi kalo dah berulang dua kali..aku pon cepat BLAH la wehhhh~~
P/S :: Jangan lupa solat sebelum tidoq!!
Berminat tentang produk Shaklee?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Mamaa Adamia
♥ SMS | WhatssApp : 019-5738234
♥ FB Page : https://www.facebook.com/Ourlovebonding
https://www.facebook.com/Pengedarvitaminsungaipetanikedah
♥ Email : dinkygurlz@yahoo.com

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

8 Comments
  1. November 23, 2011
  2. November 23, 2011
  3. November 23, 2011
  4. November 23, 2011
  5. November 23, 2011
  6. November 23, 2011
  7. November 23, 2011
  8. November 23, 2011

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

error: Content is protected !!